05:07
הדפסהשיתוף
  • פסח במוזיאון הטבע
    פסח 2024 במוזיאון הטבע

פסח 2024 במוזיאון הטבע

  • חופשת פסח במוזיאון הטבע

אביב הגיע פסח בא – למוזיאון הטבע!

שעות הפעילות המיוחדות לפסח

יום ראשון, 21 באפריל פתוח: 18:00-10:00
ליל הסדר, יום שני, 22 באפריל: המוזיאון סגור
חול המועד, שלישי-חמישי ושבת, 25-23 ו-27 באפריל: 18:00-10:00
מלבד ימים שישי וראשון, ערב חג שני, 26 ו-28 באפריל: 15:00-10:00
להזמנת כרטיסי כניסה למוזיאון>>

"אגדה חיה" בהופעה חיה חוזרת למוזיאון הטבע!
יום ד׳ / 24 באפריל / 17:00

מיזם מוזיקלי זואולוגי משותף של היוצר שחר אבן צור (מוניקה סקס) ומוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט, אוניברסיטת תל אביב. אל 10 ה"כוכבים" הפחות מוכרים של הטבע בארץ מהאלבום הראשון הצטרפו בעלי חיים עירוניים חדשים – תן זהוב, קיפוד מצוי, דרור הבית ולבנוןן הירקון.
השירים המגוונים ישמחו כל ילד וילדה – וגם את הוריהם – ויפתחו להם צוהר למגוון הביולוגי המופלא שסובב אותנו. שחר אבן צור ולהקת הנגנים יבצעו את שירי האלבום "אגדה חיה" בהופעה, במרפסת המוזיאון באווירה אינטימית אל מול נופי הגן הבוטני.
לכרטיסים (כולל כניסה למוזיאון) >>

סדנת חקרטבע

בוא לחוויה ופעילות משפחתית משותפת של מבוגרים וילדים. בסדנה נחקור מקרוב מוצגים ותופעות במגוון תחנות. הזדמנות להתבונן מקרוב בפרטים קטנים במיקרוסקופ מיוחד, להכיר מוצגים שאפשר לגעת בהם ולהכין "חיות נייר" אותם תקחו הביתה בתום הסדנה. הפעילות היא משותפת לילד.ה או שניים, מגיל 6 ומעלה, יחד עם הורה.
הסדנאות מתקיימות כל יום במהלך פסח, בין התאריכים 20-29 באפריל בשעות 10:30 וב-12:30.
לבחירת מועד הפעילות והזמנת כרטיסים>>

סיורים מודרכים בגן הבוטני | בעקבות יציאת מצרים

בני ישראל הם לא היחידים שיצאו ממצרים לישראל. הצטרפו אלינו לסיור מרתק בגן הבוטני בעקבות צמחים שנדדו מאפריקה דרך מצרים בתקופות קדומות וצמחים פולשים שהגיעו ממצרים לישראל בעזרת בני האדם. בסיור נפגוש גם את הגומא והסוף וצמחים נוספים מסיפור יציאת מצרים.
כל יום במהלך פסח בין התאריכים 20-29 באפריל, ניתן להזמין כרטיס משולב לכניסה למוזיאון ולסיור בגן הבוטני לשעה 9:45 או 11:30, או להזמין כרטיס לסיור בגן הבוטני בלבד (ללא כניסה למוזיאון) לשעה 17:00 (למעט יום שישי וערב חג). מומלץ להגיע עם מכנסיים ארוכים וחומר דוחה יתושים.
לבחירת מועד הפעילות והזמנת כרטיסים>>

משחקייה לפעוטות וצעירים סקרנים

המוזיאון מציע חדר משחקים, בו הילדים וההורים יכולים לחקור מוצגים של בעלי חיים נבחרים מאוספי המוזיאון, לשחק וליהנות משחקים שונים שפותחו ועוצבו במיוחד ע"י צוות אגף החינוך של המוזיאון, או לנצל את המרחב והמחצלות למנוחה קצרה.
פתוח כל יום במהלך פסח בין התאריכים 20-29 באפריל בשעות 11:00 – 14:00, כלול במחיר הכרטיס.

יעניין אותך גם

כל הזכויות שמורות למוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden