22:02
הדפסהשיתוף
  • ICOM-HEADER - Nathist

7-5 בנובמבר 2018 מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל אביב ואיגוד המוזאונים ואיקו"ם ישראל מארחים את הכנס השנתי של NATHIST  – קבוצת מוזאוני הטבע באיקו"ם.

בכנס השנתי של NATHIST – קבוצת מוזאוני הטבע באיקו"ם, אשר יתקיים השנה בישראל, נדון בתפקידיהם העכשוויים של מוזאוני טבע בארץ ובעולם.

המוזאון המארח: מוזאון הטבע ע"ש שטיינהרדט.
במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל אביב, שנפתח ב-2 ביולי 2018, אוסף מרשים של כ-5.7 מיליון פריטים, הכולל את האוסף הזואולוגי, אוסף צמחים ירודים, האוסף האנתרופולוגי-פיזי ואוספים ביולוגיים בתחום הארכיאולוגיה. כיום מהווה המוזאון מרכז לאומי לחקר המגוון הביולוגי ותשתית מחקר לאומית. שלוש חטיבות המפתח של המוזאון הן: אוספים ומחקר; מחקר רלוונטי למדיניות יישומית; והמסרה לציבור הרחב.
מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט מחויב לעידוד סקרנות, גילוי ולימוד עולם הטבע באמצעות מצוינות במחקר המדעי ובחינוך, בשילוב תערוכות לבילוי ולהנאה של הקהל הרחב. המוזיאון שואף לאתגר את תפיסת הטבע של בני האדם בנוגע לעבר ולהווה – למען העתיד.

על NATHIST  – קבוצת מוזאוני הטבע באיקו"ם
NATHIST, הכוללת כ-400 מוסדות ויחידים מרחבי העולם, תומכת באיסוף, שימור, מחקר ופרשנות של אוספים ביולוגיים, פליאונטולוגיים וגיאולוגיים ובמחקר המדעי של המורשת הטבעית העולמית. הקבוצה מעודדת השתלבות של תלמידים ושל והציבור הרחב בנושאים אלה ובנושאים דומים, ומהווה מוקד למפגש של אנשי מקצוע בתחום מוזאוני הטבע ופורום לחילופי מידע לכל מי שעובד במוזיאונים טבע או במוסדות בעלי מטרות דומות, כמו גני חיות ואקווריומים, גנים בוטניים, שמורות טבע, פארקים ועוד.

פרטים נוספים והרשמה בדף הבית של  ICOM-NATHIST: http://nathist.icom.museum

 

יעניין אותך גם

כל הזכויות שמורות למוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden