13:41
הדפסהשיתוף
  • חומרי יצירה מתוך פעילויות בהדרכה של מוזיאון הטבע
    פעילויות בהדרכה

פעילויות בהדרכה

סדנה משפחתית: חקרטבע

להתבונן בפריטים מאוספי המוזיאון ולחקור אותם מקרוב. הסדנה מיועדת לפעילות משותפת של מבוגרים וילדים, ובה המשתתפים מוזמנים לחקור את הטבע באופן פעיל ועצמאי.
בסדנה מגוון תחנות המציעות התבוננות מקרוב בפרטים קטנים כגדולים, שימוש בציוד מדעי מתקדם, מוצגים שאפשר לגעת בהם וערכת יצירה.
למועדי הסדנאות הקרובות לחצו כאן

סיור בגן הבוטני

הסיור המודרך בגן הבוטני מרגיש כמו טיול בחיק הטבע. בין עצים סבוכים, פכפוך מים וצמחייה עשירה מכל עבר. סך הכול כ-3,800 מיני צמחים מהארץ ומהעולם,  לרבות מיני צמחים הנמצאים בסכנת הכחדה. הגנים הבוטניים משמשים גם כמרכז לימודי וחינוכי, החושף במשך כל השנה את יופי הצומח, מורכבותו ועושר מיניו בפני תלמידי בית-ספר, מורים וחובבי טבע. הכניסה לגנים הבוטניים נעשית בתיאום מראש בלבד – בליווי מדריך או בסיור לקבוצה. לתיאום סיור, יש למלא את הפרטים באתר מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט.

סיור בגן הזואולוגי

הגן הזואולוגי הינו פנינה ייחודית ושובת לב של טבע שוקק חיים באמצע העיר. הגן משתרע על שטח ירוק ויפהפה של כ-30 דונם, ומזמן מפגש בלתי אמצעי עם בעלי החיים הרבים השוכנים בקרבו. המטרות המובילות של הגן הן שמירת טבע, חינוך, הוראה ומחקר. הביקור בגן, בהדרכה בלבד ובקבוצות, מותאם למגוון רחב של קהלים וצרכים ומספק בילוי חווייתי בתוספת ידע חינוכי-מדעי. הגן הזואולוגי נמצא במרחק הליכה קצר ממוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט.

להזמנת סיור לקבוצות מערכת החינוך לחצו כאן
מידע נוסף על הגן הזואולוגי והגן הבוטני ניתן לקבל כאן

 

 

יעניין אותך גם

כל הזכויות שמורות למוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט
אזור תוכן, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z
Silence is Golden